نور چشم ما، روشنانور چشم ما، روشنا، تا این لحظه: 2 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ نور زندگیمونوبلاگ نور زندگیمون، تا این لحظه: 8 ماه و 13 روز سن داره

روشنا، روشنی بخش قلب ما

روشنای زندگی ام، تو آفتابی، هر صبح می تابی بر پنجره ی خیالم، و نور می پاشی روی سایه ی تنهایی ام، امروز را عاشقانه بتاب رویای من!

تصویب اسم نور درخشان زندگیمون

1402/9/22 22:56
نویسنده : خاله زهرا
33 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روشنا جونم

خوشگل خاله، خاله زهرا رو ببخش که خیلی درگیر درسامم و وقت نمیکنم به وبلاگ تو و دلوین دوتا گل خوشبوی زندگیمون سر بزنم بالاخره خاله داره کارشناسی ارشد میخونه کاراش خیلی سخته عزیز دلم

اما بدون که عاشق جفتتونم و هر روز به یادتونم و دلم برای دیدن روی ماهتون ضعف میره

امید زندگی خاله شما دوتا هستین قربونتون برم گل دختریا

مخصوصا تو روشنا گلی که هنوز نیومده مثل جونم دوستت دارم و بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتم

الانم بعد از مدت هاااای طولانی یه وقت بین تموم بی وقتی هام خالی کردم و اومدم دارم تند تند به عشق تو مینویسم

خاله جونی من از 22 مهر ماه خبردار شدم که مامانت اینا اسمتو تصویب کردن

اسم تو خانوم زیبامون به سلیقه معرکه مامانت شد روشنا

مبارکت باشه پرنسسم اسم فوق العاده ایه روشنا با اسم مامانتم ست هستش: رویا و روشنا

البته بعد از کلییی رایزنی و پیدا کردن اسم توسط همه از جمله خود من

نمیدونم من به شخصه شاید صد تا اسم برای مامانت فرستادم ما سلین رو دوست داشتیم خاله لیلا ماهلین دوست داشت بابات ماهک و هَناس که به کوردی میشه نفس دوست داشت

مامانتم بین سلین و ماهلین و ماهنی مونده بود البته زیاد از آوای اسم سلین خوشش نیومد چون سین داشت

من از اسم ماهلین اصلا خوشم نمیاد خاله برای همین مامان رویات رو با دلیل و مدرک از انتخاب این اسم منصرف کردم

آخرش نمیدونم چی شد که مامانت روی اسم روشنا تصمیمشو قطعی کرد

البته من این اسمو براش فرستاده بودم ولی فکر نمیکردم نظرشو جلب کنه

من خودم آدلیا و سلین و دلیار رو دوست داشتم

ولی انتخاب خود مامان رویات بهترین بود

حالا بامزه اینه که من میخواستم اسم روشنا رو در آینده روی دختر خودم بذارم خاله جونم چون با زهرا هم معنیه جفتشون یعنی روشنایی و درخشان

به هر حال امیدوارم با اسم قشنگت همیشه بدرخشی روشنا، نور کوچولوی قلبم، فروغ زندگیمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)