نور چشم ما، روشنانور چشم ما، روشنا، تا این لحظه: 2 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ نور زندگیمونوبلاگ نور زندگیمون، تا این لحظه: 8 ماه و 5 روز سن داره

روشنا، روشنی بخش قلب ما

روشنای زندگی ام، تو آفتابی، هر صبح می تابی بر پنجره ی خیالم، و نور می پاشی روی سایه ی تنهایی ام، امروز را عاشقانه بتاب رویای من!

خوش اومدی روشنی قلبم

1402/11/29 11:03
نویسنده : خاله زهرا
20 بازدید
اشتراک گذاری

نور چراغ خونه این دل دیوونه تویی ماه تویی مهر تویی عزیز دردونه تویی
اومدی شبای عمرمو چراغونی کنی خوش قدم با هر قدم غمامو قربونی کنی
ستاره خونم شدی تو وصله جونم شدی واسه شبای زندگی ستاره درمونم شدی
چشمو دل حریس من از دیدن تو سیر نمیشه راز و رمز عشقه تو هیچ جوری تعبیر نمیشه
دعای خیرمو میخوام سرمه چشمونت کنم از هر چی چشمه بد که هست یه جوری پنهونت کنم
ستاره خونم شدی تو وصله جونم شدی واسه شبای زندگی ستاره درمونم شدی

سلاااام عزیز دلم

زیبای کوچکم

نور زندگی ما

بالاخره نه ماه تموم شد و قدم مبارکت رو گذاشتی روی چشممون پرنسس نازم.

خوش اومدیییی خانومم. عسلم. قند و نباتم.

خیییلی خوشحالم. خیلی دوستت دارم روشنا.

دیشب مثل شب قبل به دنیا اومدن دلوین از ذوقم درست نخوابیدم. همش لحظه شماری میکردم برای اومدنت خوشگل من.

امیدوارم همیشه سلامت باشی و دلت شاد و لبت خندون باشه. از خدای مهربونمون میخوام زیر سایه مامان و بابای مهربونت یه زندگی سعادتمند داشته باشی فندقم.

عاشقتم و بی اندازه منتظر دیدنتم روشنای قلبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)